W celu poprawy świadczonych usług przez SM „Nowy Bieżanów” zostało uruchomione Pogotowie Techniczne.
Pogotowie Techniczne świadczy usługi po godzinach pracy Spółdzielni tj:
Dzień tygodnia | Godziny |
Poniedziałek – dzień roboczy | od 15 00 do 10 00 w wtorek |
Wtorek – dzień roboczy | od 18 00 do 7 00 w środę |
Środa – dzień roboczy | od 15 00 do 7 00 w czwartek |
Czwartek – dzień roboczy | od 15 00 do 7 00 w piątek |
Piątek – dzień roboczy |
od 15 00 do godziny 700 dnia roboczego |
Sobota | |
Niedziela i wszystkie dni wolne od pracy |
W ramach działalności Pogotowia Technicznego usuwanie są drobne usterki i awarie a w szczególności :
1. Instalacja wodociągowa:
- likwidacja przecieków w pionach i poziomach oraz zaworach do zaworu odcinającego w mieszkaniu,
2. Instalacja kanalizacyjnych:
- uszczelnienie pionów i poziomów ( bez podejść do odbiorników ),
- udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych,
3. Instalacja gazowa:
- likwidacja nieszczelności instalacji w pionach i poziomach od zaworu głównego do zaworów przed odbiornikami w mieszkaniach,
4. Instalacja centralnego ogrzewania:
- likwacja przecieków na instalacji c.o.
- rozruch przed sezonem instalacji c.o.
- likwidacja niegrzejności c.o.
- sprawdzanie parametrów oraz regulacja instalacji c.o.,
5. Instalacja elektryczna:
- usuwanie przyczyn związanych z przerwami dostaw prądu pomiędzy przyłączem elektrycznym w budynku a zabezpieczeniami przedlicznikowymi zabezpieczającymi lokale mieszkalne
Pogotowie Techniczne pełni dyżur po godzinach pracy Spółdzielni pod nr tel. 577-113-626.